دوری تو
 
ترانه های من
 
 

 

 

    دوری تو

 

     من  از دوری  تو   بی  پرده   چون  غم  می شوم

                                     هم چو شمع می سوزم و درچشم تو کم می شوم

   

     ذره ای  بی  اختیار  در  دست  طوفان  می شوم

                                می روم   در    اسمان   و   یار    باران   می شوم

    

     چون  درختی  بی نفس در قلب  بوران می شوم

                                 یک  قناری  در  قفس  عاشق  و  گریان  می شوم

    

     با   وجود   دوریت   از   عشق     تازه     خسته ام

                               ای   بهار  عمر  من   تنها    به    تو   دل    بسته ام

    

      ای    رفیق     اشنا     پیشم     بیا     من     تشنه ام

                                 تشنه ی   دیدار  تو   دل   از  خوشی ها  کنده ام

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 11:20 :: توسط : محمد کاظمی

درباره وبلاگ
در دنیا یک راه وجود دارد و ان راه راستی است. زرتشت
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترانه های من و آدرس khakestareazadi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 81267
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1